Noore Automehaaniku võistlus, üks autotööstuse mainekamaid hariduslikke kutsevõistlusi, saab toetust juurde. Koostööpartneritega liitus MILWAUKEE® ja hakkas võistluse tehniliseks partneriks.
MILWAUKEE® toodab Heavy Duty elektritööriistu, kaasaskantavaid tööriistu ja tarvikuid profikasutajatele. Alates asutamisest aastal 1924 on MILWAUKEE® bränd olnud elektritööriistade valdkonnas juhtiv tegija nii töökindluse kui ka suutlikkuse osas. MILWAUKEE® jätkuva uuenduslikkuse vedavaks jõuks on kõigi aastate vältel olnud siht suurendada profikasutaja ohutust ja tootlikkust, ühtlasi ka eesmärk luua täiesti juhtmevaba töökeskkond.
Juba aastaid on Noore Automehaaniku võistlus aidanud populariseerida automehaaniku elukutset tehnika- ja üldkoolide õpilaste seas. Kutsevõistluse rahvusvaheline iseloom on selle üks suurimaid trumpe, tuues kokku osalejad paljudest riikidest ja erinevatest kultuuridest. Ühtlasi on tegu ettevõtmisega, mis aitab automehaaniku elukutse kuvandit õpilaste ja nende vanemate seas positiivsemaks muuta.
"Meile on suur au, et MILWAUKEE® liitub partnerina Noore Automehaaniku võistlusega. Nende pühendumus pakkuda kvaliteetseid tööriistu on võistlusel osalejatele hindamatu võimalus, lubades neil arendada oma oskusi töökoja dünaamilises keskkonnas," ütles Armands Umbraško, Noore Automehaaniku võistluse projektijuht ja koordinaator.
MILWAUKEE® esindajad väljendasid ka omalt poolt rahulolu uue partnerluse osas:
"Ilma konkurentsita pole arengut ning lõputu võidujooks on juurdunud ka MILWAUKEE brändi DNA-sse. Noore Automehaaniku võistluse toetamine on meie jaoks suur au, eriti koostöös partneritega nagu Inter Cars. Lisaks pakub see võimaluse esitleda MILWAUKEE silmapaistvaid autovaldkonna lahendusi noortele mehaanikutele. Meie bränd tähendab uuenduslikkust, pidevat arendustööd, klassi parimaid tooteid ja lahendusi. Seega on ilmselge, et mehaanikud peaks olema meie tootevalikuga tuttavad oma karjääri algusest saadik, kuid lisaks ka teadma, kuidas nendest tööriistadest maksimum võtta. MILWAUKEE pakub tulevikulahendusi juba täna ning olulise aspektina on kõik meie tooted loodud kasutajate tervist ja turvalisust silmas pidades. Sel aastal tähistame 100 aasta täitumist autoturul, kuid see on siiski alles algus. Nagu mainitud pole sel võidujooksul lõppu,“ kommenteerib Janusz Mitko, CEE turundusjuht MILWAUKEE’s.
Tänu partnerite pühendumisele täidab Noore Automehaaniku võistlus noorte mehaanikute ootused, pakkudes neile inspireeriva kogemuse ning võimaluse arendada oma kirge ja oskusi. MILWAUKEE® liitub selle ettevõtmisega, soovides kindlustada automehaaniku elukutse jaoks tulevikku.